Sofie: Första dagen på nya jobbet!

Och den har varit toppen!

Har haft en del smågenomgångar med säkerhet, miljö bl.a. Sen hade vi en genomgång med chefen där han informerade oss om själva företaget och våra arbetsuppgifter, efter denna genomgång var jag ett stort frågetecken men kunde inte ställa en endaste fråga ungefär eftersom att jag inte visste vad jag skulle fråga för jag fattade ju inte ett smack, typ. MEN sen träffade jag min handledare Max och då bad jag honom gå igenom detta med mig en gång till och nu fick jag allting mer "konkret" på datan och då även med exempel. HÄR någonstans klickade det till och helt plötsligt hittade alla pusselbitar i min skalle äntligen sin rätta plats och jag FÖRSTOD! Kan lova att en stor jävla sten lättades från mitt hjärta.. skönt! (haha)

Utöver detta fick vi hänga runt lite med våra nya arbetskollegor, göra oss bekanta med vår kontorsplats, bli bjudna på en supergod lunch av chefen på en mysig uteservering i solen och dessutom gå hem med en maffig och grymt fin blombukett med välkomstkort!

Vi blev också informerade om att vi nästa onsdag ska ut på en båttur med middag osv, och onsdagen efter det blir det en till båttur och denna gång till Waxholm för middag igen! Skoj!

Så ja, allt känns bra, jag verkligen trivs, än så länge hehe!) Alla människor verkar dessutom otroligt sköna!

Nu blire sängen.. så natti natti! Hoppas ni alla mår och har det bra! Vill träffa er snarast och krama er alla, saknar er! Vi ses på torsdag! Då tänkte vi stanna kvar lite efter o fika :)

PUSS OCH KRAM<3


Vad önskas?
Postat av: IDA

ÅH sofiee gud vad rooligt att höra, fick värsta adrenalinkicken av det här inlägget. GRATTIS, och hoppas det fortsatter vara of di hook all the way och shit ät efterrätt för idi med på alla tillställningar!!!! Massa kärlek, fan vad undrbaaart :D

2010-06-02 @ 06:11:44
Postat av: Anonym

ÅH sofiee gud vad rooligt att höra, fick värsta adrenalinkicken av det här inlägget. GRATTIS, och hoppas det fortsatter vara of di hook all the way och shit ät efterrätt för idi med på alla tillställningar!!!! Massa kärlek, fan vad undrbaaart :D

2010-06-02 @ 06:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0