Sara - yes

Äntligen! Nu har jag satt texten, 2 ggr utan att kolla på pappret! Nu blir det till att öva in känslan, japp det svåraste kvar.. Men jag har ju några timmar på mig :) Shitt, om 24 timmar ska jag vara där! Nervööös, varför skjuter man alltid upp saker o ting till sista, absolut sista stund? Aja, användbart i texten ;) Juste, andra texten behövs oxå övas på!


Någon som inte har ngt för sig ikväll som vill hjälpa mig att öva? (a)

Vad önskas?
Postat av: Fia

Va duktig du är! Hade gärna hjälpt dig men rider ikväll.. Du kommer klara dig galant imorn, är jag säker på :) Tänk ondan o godan, hur grymma var vi inte då liksom ;)



<3

2010-06-16 @ 15:59:57
Postat av: Lina

kom ingen nu sara!! Tänk dig de framför dig =) du kommer klara de galant!! håller tummarna, puss vännen! <3

2010-06-16 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0