Sara - Om helgen

Hann med 2 saker av alla jag skulle göra i fredags; Kolla på "Våra bästa år" och åka till stallet för att tömma skåpet osv. Jättemysigt, tack steiar för en mycket bra dag :)
Senare på kvällen var det dags för en liten runion med gymnasiekompisarna Hanna, Jessica, Max, Peter och Fia! Det blev en mycket trevlig kväll, pojkarna och Jessica drog hem och ist mötte vi upp Johanna, Stella, Stefan, Oskar och Manfred och någon mer? Vet inte vart vi drog men trevlig var det! :) Och där slutade min kväll.

Lördagen bestod av en heldag med Sofie i Kista! Mycket shoping för soffi, men för min del blev det lite smink och ett par träningsbyxor :) Sen vare dags för bio och då kom Nicole också för att joina, så lite kaffe och det man vill ha blev det och sedan Prins of persia! Bra film, men inte wow. Lite besviken på slutet dock.. Efter bion räknade jag och Sofie ut att vi då hade varit i Kista 7 timmar. Bra jobbat ;) Jättemysig dag helt enkelt!

Söndagen var det dags för att åka till farmor o farfar :) Vi åt, vi fikade, gick på promenad och fikade åter igen, sen var det dags för att åka hem för att åka till Arlanda för att hämta min finaste kusin Elin och hennes pojk Eric..

Japp det var en liten kort summering ;) Nu ska jag plugga inför min audition på torsdag!! aaaahh!


Bilder från Göta Ark i fredags


Vad önskas?
Postat av: johanna

våra bästa år ska förbjudaaas!!! :p

2010-06-14 @ 21:28:28
Postat av: Sara

hahahhaha! tack jojo ;)

2010-06-14 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0