Lina om helgen!

Fredags va de student mottagning för Cajsa bajsa. Hon har blivit stor nu, lilla Cajsa. Många MVG fick hon också, stort grattis tjejen!
Efter mottagningen i aba åkte jag Nicole, Amanda, sofie, Kaati, NK och tim till Tims lägenget i solna. Folk drack eller Kaati drack. Eftersom jag va nykter och körde bil så drog jag hem vid halv 1 när jag va lagom trött. Sofie och Nicole åkte in till stan. Träffade resten?  

Lördag morgon halv 10. Tatueringstid. Andra och sista taueringen är gjort. Fruktansvärt ont gör de! Vibrerade i hela huvudet när han drog med nålen. Va så nervös innan också. Men nu är de gjort, en krona mellan skulderbladen. Bara linjer, stil ren. För vill man bygga på den i fram tiden kan man alltid göra de eftersom jag va osäker om de just nu. Va iväg med mamma hela dagen sen, hämtade min dator mm.

På kvällen kastade jag i mig en middag för att vara uppe i vällingby klockan 6 för att åka till Matilda i sollentuna, inflyttningsfest. Fest och fest vet jag inte vi hade trevligt, satt och drack vin och snackade skit. Efter att vinflaskan va slut bestämmde jag och Derya att åka till stan. Skulle först till cafet sen till east men då ringde jag fia och bestämde mig för att träffa henne istället som befann sig på st eriksplan. Stället hon va på stängde visst ett och klockan va kvart i så varför inte åka till ohlssons skor? Sagt och gjort en drink där innan hemgång. Mycket trevligt att se dig vännen och som sagt jag saknar dig. Har ingen att gå till bussen med längre och vi ses alldeles för sällan! Kvällen avrundades med rosevin och övernattning hos mr J.

mingelbild.. sådär bra va!?


Mådde bra när jag kom hem, tyckte jag... Nicole drog iväg mig till barbaby, då höll jag på att dö. Huvudet stort som en luftballong och tröttheten kom så alltså ingen träning med puff heller, eller puff va ju där me jag bangade!


Vad önskas?
Postat av: Fia

Haha snyggaste bilden ;)



Saknar dig med vännen! Haha, när du alltid fick stå o skrika på mig att skynda mig, bussen går! ;) Var verkligen jättemysigt i lördags :)



<3

2010-06-16 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0