Lina

Tillbaka på jobbet igen! Känn rätt skönt och kul, dock inge roliga att jag inte kan träna som jag vill!
Gör de bästa av situationen och tränar innan jobbet isätllet!
Fingrarna är inge bra, gör ont att jobba men väntar nu på allergitestet. Är för övrigt jätte trött på att prata om mina fingrar. Eftersom jag har min handske på mig hela tiden så frågar alla. "vad har du gjort?" "jaha, använder du salvor, jag har en jätte bra, har du tetstat kortison?". låter kanske bittert att vara bitter mot dom som bryr sig. Men nästan alla mina samtal nu för tiden handlar om mina fingrar..

Såhär bitter har jag absolut inte varit innan men när Milla av alla människor kom in i min butik i morse då slog de mig! Hon körde percis den frasen. Men aa va lite otippat och träffa henne. Hon dumpade sin pojkvänn för två veckor sen, ska troligtsvis börja plugga veterinär i ungern och hälsade till alla! Hon va precis som vanligt, såg typ yngra ut!? haha

På torsdag åker jag och Nicole till Göteborg, bara överdagen. De ska bli kul!

Har abolut inget vettigt att säga, vill ha en underbar sommar kväll då alla är samlade! pusspuss!

Vad önskas?
Postat av: Sara

jag vill också ha det, det är så mysigt..

2010-06-08 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0