Johanna: Supertrött

Ja herregud vad jag är trött nu. Hela dagen har gått på i ett.. Mycket att göra på jobbet, mycket att göra hemma. Har iaf lyckats boka resorna till och från Piteå nu. Efter mkt om och men och en jäkla massa krångel med biljettpriser och platstillgång hit och dit och typ 279 minuter i telefonkö, så åker iaf jag, Nicole och Stella både tåg upp och ned (med sällskap av Sara på vägen hem :)). Allt är betalat och klart och jag längtar tills man får lite glädje för mödan, d.v.s. till den faktiska avresan! Jag tycker att det här ska bli skitkul verkligen! Är såå taggad! :D Dock suger det getpung att varken Fia eller Ida gör oss sällskap på färden (vill verkligen poängtera detta!)! Men vi har många andra ljuva sommarkvällar i varandras sällskap, som tur är ♥

Förutom att fixa med biljetterna, så har jag även hunnit med en hel del annat på hemmafronten. T.ex. packa allting inför Vemdalen imorgon. Jag och prinsen åker direkt efter jobbet, så förhoppningsvis kommer vi inte upp alldeles för sent. Ser faktiskt fram emot några dagar utanför stan.. För det första så har jag ju aldrig sett Vemdalen (eller Norrland överhuvudtaget) sommartid, så det ska bli mysigt, och det hela blir ju lite som minisemester.. För det andra så ser jag fram emot ett midsommarfirande med prinsen. Tänk att vi ändå har kilat stadigt i fyra år nu, men fortfarande inte lyckats knåpa ihop en enda midsommar tillsammans? Så det är väl på tiden :) Däremot så känns det ju förstås surt att man inte både kan ha kakan och äta upp den - för detta innebär ju en midsommar utan er och det är ju jättetråkigt. Men ni är med mig och jag med er (förhoppningsvis iaf ;p) i tankarna och jag hoppas att ni får det superbra och härligt på hemmaplan! :)

Nu sa jag hinna duscha och fixa innan det är dags att styra sängen. Om vi inte hörs före helgen, så GLAD MIDSOMMAR mina älskade tjejor! Vi ses som senast nästa vecka (om vi inte blir nedhuggna av.... nää... ;p)! Puss ♥

Vad önskas?
Postat av: Sara

Glaamidsommar älskade johanna!! vi hörs sen när du kommer hem <3

2010-06-24 @ 00:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0