IDA: SHIT!

Den här dagen har varit alldeles för uppe i varv för mitt egen bästa indeed haha. Har fått andnöd mer än vanligt.

det började med att jag klev upp klockan 10 för att finslipa mitt CV lite (översätta från Engelska till Svenska och Lägga till mitt volontärarbete) för att gå till frejas på anställningsintervju. Men vid halv tolv ringer hon jag sklulle träffa och förklarar att mamman till brukaren lämnat återbud och jag är välkommen igen den TJUGOSJUNDE JULI. haap?! Okej. och att det bara rörde sig om 12 timmar i månaden. Weei. Dessutom tror hon jag va ett pucko eller ngt, föär hon poängterade verkligen vikten AV ATT KOMMA I TID. öh, min tid va klockan 2? Vad har jag gjort för fel? Hmm.. minst sagt spännande. men det slutade iallafall med att jag ska komma dit nästa fredag för en annan anställning som innefattar 17 timmar i månaden. Kände mig inte så sugen. Men vad ska man göra?! man får ju ta det som finns så man överlever!! (andnöd)

MEEN, sen i ren vrede började jag och Johanna på olika håll kolla AMS. Typ receptionistjobb, kontorsvärdinna och vårdare. Och vad springer jag inte över??!! JO. Smeden söker elevassistent åt en 6 årig pojke med Aspergers syndrom! (andnöd)

Hade en underbar dag med Johanna i haris. Jag säger bara en sak Joey: Din yngsta unge och min äldsta ska va som oss! Tycker det är helt okej att tvingas!! (Ingen andnöd, detta var bara trevligt)

Gick hem och skrev ett personligt brev. Kände mig jätteupprymd och adrenalinfylld (andnöd)

Sedan började jag google efter namnet på samordnaren på den där skolan jag vickade på i höstas för att få fram en mail så jag kunde fråga om de kan vara min referens.

 OCH VAD KOMMER FRAM OM INTE VAREVK OCH MIN AINLÄGG OM MIN TID DÄR!

ANDNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD.

Tog bort allt i rask takt. Hade inte brutit min tystnadsplikt men kanske inte alltid lagt de mest positiva feedbacksen och det värsta: När man väl kommit in på inlägget sr man ju hela jäkla bloggen! Och på dne tiden skrev jag rätt utförligt om mig och pojken. Hur kan jag ha missat att ngt sånt här kan hända?! Nu håller vi tummarna för att ingen unge på skolan eller personal har goolat hennes namn med endast förnamn och klickat in här för då är jag FUCKED! Dessutom behöver jag dem som referens!

Nu ska jag duscha, kolla på film och få lite till andnöd.

Badaae <3<3

och Fia, jag kommer såklart på lördag! Men knapparna på mobilen strejkar fortfarande så till alla: KAN INTE SKICKA SMS!

Fan ett jäkla inlägg syns fortfarande när man googlar fats det är borttaget, wtf?!



Vad önskas?
Postat av: Lina

nååå fy fan finns vi på google? men jag måste ju bara till lägga att de händer bara dig ida, men jag tycker de är underbrt och en ren charm över de hela! hoppas de fixar sig med alla jobb! ;D;D Pusss

2010-07-01 @ 01:10:12
Postat av: Sara

hahahhahahhahahahhahhah!!! förlåt men hahahhahahhahahhahahahhahaahha xD loveyou

2010-07-01 @ 01:37:33
Postat av: Sara

hahahhahaahhahahhahahahahhahahhaha

2010-07-01 @ 01:41:57
Postat av: IDA

hahaha KNAAAAAS

2010-07-01 @ 11:22:31
Postat av: fia

Hahahahahahaha sötnos! förstår panikkänslan!



Vad glad jag blir! :D ses imorrn <3

2010-07-02 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0