IDA: Liten sommarhalsning.

Naar jag inte brakar med mina foraldrar och kryper pa vaggarna solar jag och har det fint! Jobbar pa brannan och funderar mer och mer pa var aldersgransen egentligen gar:

HUR LANGE FAR SMAFLICKOR SPRINGA RUNT TOPLESS PA STRANDEN I KLADD ENDAST BIKINITROSOR?

Det ar fragan det.

Staden vi bor i ar jattemysig, heter typ Pineda del mare eller ngt at det hallet, grannstadne heter Sankta Sussanns det ar mkt latter att komma ihag. Vi har havsutsikt och dricker vin, sjalv powerwalkar jag en timma om dagen. Det var meningen med den har utflykten men hamnade har istallet. Sa jag ar sadaar duktig pa att halla motionsschemat! det kostar bara 15 kronor att sitta har i en och en halv timma,.  inget daligt kop! :)

Hoppas allt ar bra med er. Vet att jag inte hann saga hejda till typ ngn av er, var lite ur fokus pa slutet och ar det annu. Kastas hit och dit, hinner aldrig landa och klanner mig bara forvirrad.

Jag och Edward ar pa en paus. Hans initiativ. Vet inte hur ngt kommer bli. 

Pojken messade igar.

Allt gar runt i mitt huvud!

Vill ge en eloge till Johanna som orkar med mina osammanhangande psykbryt fran alla varldens horn, du kunde ju sluta med alla dina utbildningar och jobb for att ga in och bli min psykolog pa heltid. Du skulle fa mer att gora an du kunde makta med darling. Du ar fantastisk <3<3<3<3

Ni andra ocksa. Och aterigen, som jag babblade sa mkt om i Tanzania, sa marker man vilka som e ens people nar man aker ivag och ar utan dem<3 Ser fram emot en heel deeel kelis-kvallar i Juli och framat!

Lina, sag att du hade borjat jobba igen! Hoppas handen inte tar mer skada och att du snart far en diagnos!
Sofie, fortsatt njut av det nya och se allt som en utmaning. Du ar skitduktig!!!
Bejan, sluta aldrig vara just det; BEJAN. Och varm upp infor manga kommnade aftnar pa Slabbet!
Johanna, Akta dej for olika kungar och rumpsprutor, mys pa balkongen och satt Lisa pa diet!
Sara, Antar att du kampar pa pa jobben. Kor massa bil, det ar du riktigt bra pa!!!!!
Fia, Slang lite med manen och dissa daligt humor, ge den dar stefan en kyss om dagen, d e bra for magen!

Sadar nu har jag vart allmant marklig for ett ar eller tva. Men that´s how i roll.

Tycker ni e himla bra tjejor. Tack for att ni inte ar som mina foraldrar! ;)

PPPZZZZZZZ <3<3<3<3<3<3<3<3


Vad önskas?
Postat av: johanna

<3 <3 <3 har mailat dig på fb! puss

2010-06-14 @ 09:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0