IDA

Okej, då håller man alltså på att packa igen. Känns lite skumt att packa kläder som inte ska vara anpassande till att resa runt i Afrika. Hittade tillexempel min klänning som jag tog studenten i och kom på att jag aldrig har använt den efter, och den är fakstikt riktigt klädsam. Dessutom passade den fortfarande, why not indeed lixom? Men känner mig så flickig som packar en söt vit mönstrad sommarklänning, vilka livskontraster man stöter på ändå, fett skumtelitooo :)

Och juste, för att va en bittrpitt. Men jag är urfattig. och två av er sötingar kan sätta in 125 kronor på mitt konto för en viss födeklsedagspresent: 8905010404, d e mitt kontonumer och behöver ni ett cleraringnummer ere 3300 :)

Sen bejan ska du få pengar från i helgen också, kommer ta med min dosa så langa ditt kontonummer så ska jag se till att du får lite kosing. miip =)

Sådär, då lämnar vi allt tråkigt pengatjaffs och fokuserar på SPANIEN. Kommer alltså aldrig ihåg vad stället vi ska till heter, men det är en badort i norra spanien beläget vid costa bravakusten 5 mil från barcelona. det där blev en fet upprepning från det förra inlägget, men had eju inge nytt vettigt att komma med, så hade inte mkt till val :) Ni kommer få vykort så då kommer ni minsann få se va det heter!

Kommer sakna er men på gnt sätt känns 3 veckor a piieice of cake nu, ses ju typ imorrn lovleys!

är förövrigt skogstokig på min käre pojkvän som fullkomligt ignoreraer mina attemps till seious conversations. Han gick aldrig till Scype, svarade inte på mitt arga mail och när jag tog kontakt igår igen svarade han "<3<3<3" när jags a at vi va tvugna och prata. Och i morse skrev han ett mess där han frågade om jag hade skickat svenska-inlärnings-skivan som jag sa att jag skulle skicka till honom, han längtade efter den.

ÖÖH?!

Vet inte vad som är värst, att han fakstikt inte FATTAR vad jag har menat och inte ens anstränger sig för att prata med mig eftersom det inte är som förrut, eller iaf reagerar på att vi knappt pratar. Eller om han fakstijkt har fattat allt, ignorerar och sticker huvudet i sanden. det är knas. Och just nu känner jag att vi är på så olika nuivåer att jag blir ledsen, har jag missbedömt killen heeelt?! Tycker hela situationen är en smula obehaglig, han verkar inte ha en enda indian i kanoten :S Kanske bäst för mitt psyke att rymma iväg till medelhavet.. Ska jag säga ngt mer till honom innan jag drar? HJÄLP!!!

Älskar er, ha tre underbara veckor nu och FIA hoppas du får en udnerbar födelsedag. vet inte om jag kommer ha möjlighet att kunna höra av mig, eftersom min mpobil e knäpp, om Boel e nere kan jag dra iväg ett sms från hennes mobil den 21a och håll ögonen öppna här och på fejjan!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
adios amigos, vaamonoos.


Vad önskas?
Postat av: Sara

Åh, du får ha det så jättebra därborta (vart du nu ska;)) !



Tycker att du ska säga till honom att du ska åka men att du kanske inte har möjlighet att prata med honom när du e borta så får du ett litet uppehåll så att du får tänka igenom saker o ting! Ett förslag från min sida :p



BTW, är jag en av dom som ska sätta in pengar till dig? Hörde nog inget om det ;o



Ha det såå bra nu Ida, sola o bada för mig med! PUSS <3

2010-06-07 @ 23:54:59
Postat av: Fia

Nej, nej man blir ju inte alls avundsjuk.. en annan har ju liksom inte varit i afrika i flera månader... ;)



Ha det bäst Ida, kommer saknar dig!



Ps. jag ska betala in pengar till jojo.



puss <3

2010-06-08 @ 10:34:16
Postat av: Lina

vem ska jag betala till? haha



IDA ha de så underbart nu!! puss

2010-06-08 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0