FIA: Puuh vilken morgon...

Dagen börjar bra, lite mulet dock.. Jag är klar före Daniel så jag går ned till bilen, ska flytta över hans dator från passaten till micran och sen lägga hans nyckel på däcket så att Daniel kunde ta den när han skulle ned 2 min senare... När jag vänder mig om hör jag hur det rasslar till och går tillbaka för att känna efter nyckeln. Den har åkt bakom däcket och kilat fast sig!!! Jag har legat under bilen i stort sett, blev alldeles oljig på armen, ansiktet och min jeansjacka är typ förstörd samt mina vita skor!!! :( :( :( och det var ju inte så att jag hittade nyckeln, den var borta!!

Daniel och jag fick åka gemensamt till jobbet, daniel hämtade extranyckeln och fick åka tillbaka för att försöka vrida ut hjulet så mycket som möjligt för att få loss nyckeln så att han kommer in i micran. Han lyckades dock så det löste sig :)

Men nu så har jag ingen bil på jobbet utan jag får åka kommunalt hem, tänkte ju att jag kunde passa på o åka till stefan då  (vi firar 9 mån idag :) ) för daniel ska ändå sova i hässelby.. men kom på att jag inte har någt smink eller något hos stefan så jag måste hem först i såna fall.. AHHHHH, problem!! 


Suck, äre måndag så äre! ;)

Hoppas er dag började bättre!

Vad önskas?
Postat av: IDA

Pole sana :( Men nu kan det bara bli bättre, och smink klarar du dig utan din natural beauty :) <3<3<3<3<3

2010-06-07 @ 17:00:39
Postat av: Lina

nej vilken morgon, hade inte heller varit speciellt glad efter den morgonen :P hoppas den blev bättre iaf =)

2010-06-07 @ 21:53:52
Postat av: Sara

jag hade sovmorgon så jag är nöjd ;) haha nerå, stackrs dig lilla fia! inte alls kul.. (haha, men det är lite kul ändå när man tänker sig dig ligga där under bilen, sry <3)

2010-06-07 @ 23:58:49
Postat av: Fia

haha jag överlevde resten av dagen oxå, som tur va :P

2010-06-08 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0