Sara - Blir inte alltid som man tänkt sig!

Nej, går kvällen blev kanske inte så lugn som jag tänkt.

Min kussin ringde och fråga om jag o Simon skulle komma över på middag, men vi hade ju redan ätit så vi skulle köpa med oss efterätt och ta en snabbfika ungefär och kila hem för att kolla film. 
När vi kommer dit så kommer jag på att den där kladdkakan måste tina innan man kan ät den, så vi slår oss ner där. Simon får vin och jag tar cola (eftersom jag skulle räkna kassan idag), slutar med att vi stannar där och erik och micke vägrar att simon ska gå, så varje gång han druckit ur glaset så fyller dom på på en gång! Jo, till slut tog jag också lite vin. Jepp, det var den lugna kvällen det... Men skitkul hade vi iaf, skitsnack och massa skoj!! :D


Alltid lika kul med dig kära kusin! Bild från "stugan", Piteå 2005

Nu ska man försöka hitta ngt att äta.. As jobbigt ju att laga mat varje dag, speciellt när man redan e hungrig!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0