Dags för första lasset inför PDOL!

Japp, jag är först ut med att åka upp till Piteå! Ska bli så mysigt att träffa mormor o morfar och mamma! Hoppas och håller tummarna bara för mycket bättre väder än vad de har haft, tolv grader igår kväll.. men det ryktas om att det ska bli 26 grader på onsdag, hoppashoppashoppas!

Ska bli så kul när ni kommer sen, kommer antagligen ha en massa överskottsenergi då ;) Jättesynd att Ida och Fia inte kan följa, men det kommer fler tillfällen!! Kommer sakna er massa ♥

Juste, det är redan massa folk på systemet så mamma kom på den smarta idén att jag kan köpa idag! men jag hör av mig senare.. Ett påslakan var skulle vara bra om ni fick med er också :) Hoppas det är ok!

Kommer sakna er alla tills ni kommer hit, tror att dessa tre dagar kommer gå låångsamt...
Lina, stella och kanske nicole kommer och hämtar mig vid halv tolv och så bär det av till arlana, gulligt av er :)

PUSS och KRAAAM


Vad önskas?
Postat av: johanna

yeeey, läääängtar!!!!

2010-07-26 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0