SOFIE: VVP

Japp, idag är det onsdag, vilket innebär att det är VVP(veckans vänd punkt) Snart ere alltså helg igen!
Är precis hemkommen från jobbet och ska alldeles snart ta ett bad o njuta av att inte behöva gå ute i denna snöstorm!


Ikväll blire bio med mina kära parents för att kolla in sista delen av denna grymma trio! Satan vilket sug jag har fått för bio för tillfället, visserligen är det många bra filmer som har gått nu, men januari lär nog bli min biomånad detta år. 




Juste igår på träningen fick jag kommentaren att jag är ett riktigt instruktörsämne, och om jag var intresserad av att bli tränare på SATS! Hur kul o spännande låter inte det?! ;D


ps. Lina jag har också världens bästa vänner! :)

Vad önskas?
Postat av: Sara

Fan sofie! Det låter ju asbra!! Why not lixom? ;)

2010-01-27 @ 18:07:41
Postat av: Sara

Gillar verkligen VVP! ;) bara det att jag jobbar fredag, lördag och söndag... så för min del blir det en hel annan vändning eftersom jag varit ledig hela veckan! :/

2010-01-27 @ 18:11:48
Postat av: Lina

Där ser man precis vad vi pratat om ju!!! kör hårt!

2010-01-27 @ 19:33:41
Postat av: Sofie

Fan vi går verkligen om varandra :(



AH lite komiskt faktiskt, precis vad vi pratat om för inte alls så länge sen! :)

2010-01-28 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0