SOFIE: Tänkte bara säga..

GODNATT! (observera tiden..)

..och tack för en sjuk(t) rolig kväll igår! Har dock inga bilder men det är väl lika bra antar jag. Vi började med en mysig middag hemma hos Sara som sedan slutade i fullt ös hemma hos Stefan! ;) Jag tror faktiskt inte att jag är nykter än, vilket innebär att man lär få ännu en härlig bakisdag även imorn. 

Så mina kära vänner NU blire sängen för min del.. har ett antal missade sovtimmar att ta igen vill jag lova.


Ps. Jag känner verkligen att det här med att gå ut o dricka när man jobbar dagen efter är min(våran) grej! Jag menar varför vara bakis när man är ledig? Då förstör man ju sin lediga dag, då är det fan bättre o vara bakis när man jobbar o förstöra den dagen istället! Eller hur?


Vad önskas?
Postat av: johanna

godnatt idag med, puffie <3

2010-01-11 @ 22:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0