SOFIE: NEJ nu får det gärna bli vår o sommar!



Japp igår kastades julen ut o direkt så längtar man till sommaren! Allt känns så långtråkigt nu o jag vill bara göra en massa roliga saker men samtidigt när man väl kommer hem o går in i värmen så vill man bara stanna där. Uttråkad men samtidigt för bekväm för att ge sig iväg på saker, iallafall på vardagarna.. I januari har mina dagar sett i stort sett likadana ut; Upp tidigt o jobba, hem bada o småfixa o chilla, sen träning dusch middag tv sova... TUR att det finns helger!

Apropå det hur ser helgen ut för alla?
Jag o steiiar snacka lite om lördag, vad sägs om middag, bio o sen nåt glas nånstans?

PS IDA HAR UPPDATERAT PÅ SIN TANZANIABLOGG FÖR ER SOM VILL LÄSA! Hon verkar trivas som fisken i vattnet, men jag säger bara TIT! Hahaha.. OM hon kommer vara seg o bekväm av sig när hon kommer hem! ;)


Nepp nu ska jag försöka hitta på nå skoj eller åtminstone lite nytta? Sen blir det stallet lite senare, vi ses där gullisar?! :)

<3


Vad önskas?
Postat av: Anonym

jag kommer vara borring och vara hemma hela helgen! måste plugga och har inga pengar! däremot är ni varmt välkomna med era fejs så jag kan öva (a). Hörs imorgon, puss!

2010-01-14 @ 17:54:20
Postat av: IDA

hahha TIT, hahaha..underbaaaaaar bild blev helt fylld med karlek!!!!

2010-01-17 @ 08:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0