SOFIE: Jag bara undrar när

..ni säger att ni ska vara tråkiga i helgen, hur menar ni då, att man inte ens får träffa er eller mer att ni bara ska hålla er nyktra? JAG VILL åtminstone SES! :)<3


Något av det bästa som finns är ju verkligen att prata, i massor, att "ventilera sig" liksom! Jag o Bella har nämligen suttit hela eftermiddagen o bara pratat om typ jobb, utbildning, livet allt sånt ni vet, och nu känner jag mig tamejfan 5 kilo lättare, SKÖNT!

Hepp hepp, då vare dags o käka lite god mat, klä på sig alldeles för mycket kläder o ge sig av till stallet, igen.. Vi ses vi som ses! Glöm nu inte o svara på frågan överst gullisar:)

Vad önskas?
Postat av: Lina

mig kanske du får se en studn imorgon kväll. Grejjen är att jag ska vara i nacka kl 8 på morgonen måste åka hemifrån senast kvart över 7 och då vara sminkad och klar. Vi får höras imorgon helt enkelt! =)

2010-01-28 @ 20:28:03
Postat av: johanna

heellu :D jag är ledig i helgen! hitta på ngt lördag?

2010-01-29 @ 15:43:49
Postat av: Sara

sry, läste inte förrän nu ;)

2010-01-30 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0