SOFIE: Helg snart?

Helt slut, och veckan har precis börjat.. 
Dessutom går jag o tänker på nästa gång som jag är ledig mer än en dag på rad, vilket är i sommar, alltså om SEX MÅNADER! OJ vad motiverande.


Juste, ni känner ju igen min vanliga tur som jag ofta nämner. Här ska ni få höra ett fint exempel. Igår så var jag iväg o köpte nya skor för att ha på jobbet, testade de idag och de var toppen! MEN vad tror ni vi fick av jobbet strax efter lunch idag? Ah just precis, vad om inte ett par nya skor.. 



 


Vad önskas?
Postat av: Sara

känner det samma, en helg skulle sitta finfint! ;)



faan vad jobbigt sofie, inte kul såntdär :/

2010-01-04 @ 18:35:09
Postat av: IDA

vadå yp jobbskor elelr? :D haahha

2010-01-05 @ 01:15:58
Postat av: IDA

hahahah fan va suuurt, stackare!! Sälj dom andra på blocket ;)<3

2010-01-05 @ 02:12:00
Postat av: soffi

ah haha precis.. jobbskor!



;D

2010-01-05 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0