Sara: Helgen

Jag har verkligen haft en askul helg! Fest på fredan, bio och liten utgång lördagen :) Tyvärr så dog kameran innan kvällen ens började i fredags så det blev inga bilder, men Fia har ju så det blir nog en liten uppdatering iaf! ;) Det som saknades var självklart Ida! Jag hoppas du har det jättebra där borta i Afrika, saknar dig!

Nu sitter jag här hemma och gör ingenting, asskönt! Ska väl läsa på lite på monologen så att jag verkligen kan den tills imorn :) Ska bli så kul, jag trivs verkligen!

Aja, nu blire nudlar för min del! Mamma är ju inte hemma så då får man taga vad man hava ;)

PUSS på eer!

ps. måste ha tappat ett färgglatt fodral igår med viktigheter i, så om det har kommit i någon av era väskor kan ni ju höra av er! Det var dom sista :( ds.


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0