Sara: Gäsp...

IDA ÅKEEER IDAAAAAAG!!!! Väldigt blandade känslor där för mig... Tycker att det är as coolt att du gör det, är jätteglad för din skull! Men samtidigt så känns det vääldigt konstigt att du ska åka bort från mig/oss i tre heela månader! Vi som har varit tillsammans enda sen vi var typ mindre än 1år, (shitt ida, vi har 20års jubuleum nu ju!! hahah otroligt ;D) Som sagt tycker du är ball som gör deta, men kommer sakna dig som fan!


2004 - Café Eden

Nu till min häärliga dag!
Har ställt klockan konstant i fleeera dagar, kanske veckor! vet inte när jag sov ut senast (ja, jag vet att jag överdriver). Och det jobbigaste med att ställa den idag är för att jag måste gå upp för att hinna äta frukost för att hinna äta lunch innan jag går till jobbet!!! Plus då att jag måste hinna till systemet också innan jag börjar för att inhandla gott tills ikväll. Jag jobbar nämligen från 13-17 idag och då har jag bara en kort rast. Känns jävligt ovärt att gå upp pga mat, det är ju inte ens så att jag är hungrig så jag sitter här och pinar i mig mina 2 mackor o te. Aja ska sluta klaga nu :)

Nu till kvällens härligheter!
Stefan fyller år imorgon och därför ska han firas ikväll :) Jag har pratat med fia och vi kan komma dit om vi vill! Så, det som jag har tänkt var att vi kan sitta här hos mammi och föra och sedan drar vi oss mot stan till steffe :) Om ni vill så kan vi även äta här oxå, jag är ju som sagt ensam och det är ju alltid kul med sällskap ;)
Vi gör så att vi hörs av under dagen om detta!! 

Ida, I love you, du klarar detta galant hoppas du får det bäst♥!! Vi andra hörs sen :)
PUSS&KRAAM♥


Vad önskas?
Postat av: IDA

aaaah soulpale jag alskar dej!!!! miss u !!

2010-01-17 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0