Sara: Flytt

Japp, dags igen då för den månliga (hittade på ist för den årliga) flytten som sker varje månad. Denna gång bär det av till...  Mammsen, igen! :) Gud vad tiden går fort alltså, heelt sjukt! En hel månad har travat förbi...

Jättemysigt igår Ida, bra initiativ! Kommer sakna dig såå mycket ♥

P.S. Tror inte att det vart en enda OK bild igår alltså ;) haha love us!

Vad önskas?
Postat av: IDA

Kommer sakna dig också sara, du e verkligen min andra syster <3 Men jag kommer tillbaka sen, ska ta med en afrikansk klänning till dej i födelsedagspresent :P hahahaaha

2010-01-03 @ 15:48:27
Postat av: Sara

hahahaahha!! skitbra, just vad jag önskade mig! ;)

2010-01-04 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0