Sara: En bra dag!

Har precis kommit hem från salongen där Lina färgade mitt hår :) Det behövdes verkligen! Utväxten var väl på sisådär en centimeter, så när jag hade bena så var det typ två cm blont i botten! Fint? Nej ;) Men nu är jag mörk igen som från början och jag är jättenöjd!!

Ikväll blire ridning, ska bli jättekul! Får se vem jag får rida, tror att jag redan vet ;) Men allt kan hända!! Juste måste ta in kläderna från balkongen, annars blire kallt! 

                                              
                                   scones (inte mina dock)             Östertorps P1 "Smulan"

Juste! Bakade scones för första gången till Simon och míg imorse... Jag trodde på riktigt att jag hade skapat klister! Alltså, det fastnade bara på händerna och när jag skulle platta ut sconsen på plåten så den fast mellan min hand och smörpappret!! Fick vekligen stå där och kämpa för att inte fastna! Var lite orolig där ett tag typ att det skulle börja brinna i ugnen eller liknande, men resultatet blev riktigt gott :)


Vad önskas?
Postat av: soffi

Åh vad mysigt, jag vill också baka scones på morgonen sådär!

2010-01-28 @ 18:05:27
Postat av: Sara

ah, men det var en pärs ;)

2010-01-30 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0