Nedräkning i skolan!

Endast en vecka och 3 dagar kvar i skolan. Så skönt men ändå så tråkigt.
Alla dessa skratt, peruker, sjuka skämt kl 8 på morgonen, lärarna och alla sminningar!!

Idag va de egen trend. Jag fick sminka mig själv för att vi va ojämnt antal. Men de va otroligt skönt va klar kl 10. Så då passade jag på att ringa hudläkaren mm. Ska även jobba på bröllops mässan i slutet av januari. Skit kul! För övrigt hade vi 11 grader i vårat klassrum idag, folk sminkade med vantar på. Kul att Mika (ägaren) och våran andra lärare är i Thailand och skiter i hur kallt vi har de!

Har precis käkat korvstroganoff som jag gjort själv och gör lite onödiga sker nu innan jobbet börjar 13.30.

Tog en cool bild med mobilen idag. Eller kanske inte jätte cool. Men man ser kameran spegla sig i mitt öga.


Vad önskas?
Postat av: Sara

ball bild!

2010-01-14 @ 13:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0