Lina

Ja nytt år. Hade en underbar nyårskväll, dagen efter va mindre rolig! Livet förändras på 2 sekunder...

Har börjat med en reningskur av kroppen nu. Rensa ur kroppen på massa skit. Dricker massa vatten med nån örtgrej i. Käkar bara frukt och grönt. Ska föröska göra de hela veckan, nu jävlar.

Igår kväll kom Madde och brorsan förbi. Spelade kort halva natten och drack vin. Myspys. Kul spel för övrigt. Dom hade lärt sig nått nytt under nyårshelgen i dalarna.Så de blir de nån kväll! 

Idag är jag ledig. Hemma med mamma. Vad hittar man på en dag som denna? Iofs ska vi försöka ta oss till gymmet innan middagen. Mamma får egentligen inte träna och ja har inte tränat på 2 månader, så de blir nog lugnt. Kvällen spenderar jag hos jocke.

Kort, bittert och intensivt. Puss!


Vad önskas?
Postat av: Sara

jag skulle nog oxå behöva göra en såndära kur, men det är så tråkigt:/ tummen upp för att du orkar ;)

2010-01-04 @ 15:24:05
Postat av: suffe

åh men åh! jag vill ju att du ska va med på powerstepen.. :(

2010-01-04 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0