Lina

Sa jag föresten att jag och Jocke va på cosmonova i söndags? De va vi iaf. Jocke fick för sig på lördagskväll en att vi skulle till cosmonova på söndagen och så blev de! Eftersom han inte vill kolla 3D töntig som han är, blev de en film Deep sea utan 3D. Cosmonova är sjukt coolt måste jag säga! De är synd att de bara visas typ fakta filmer och inga vanliga filmer. Filmen vi såg handlade om ecohjulet längst ner på botten. Vad coralreven gjorde och hur alla fiskar behövde varandra. Visste ni att de finns fredszoner nere i vattnet. Där alla fiskar är vänner. Alla är till nytta av varandra. Små fiskarna käkar på dom störe så dom ska kunna simma fortare. Men de sjukaste va att 7 dagar efter fullmåne varje år i augusti precis samtidigt, släppte coralreven ut små ägg. Tänk dig alla coralrev samtigt. En varelse utan hjärna eller känsel. Sjukt, men de är de som gör våran jord helt grymt fantastisk.


En liten upplysning sådär en onsdgas förmiddag. HAHA. Står i k:fem, brist på annat du vet =)

Ps. Jag har världens bästa vänner! Ds.

Vad önskas?
Postat av: Fia

Nej vad roligt! Jag har tjatat på Stefan om att vi ska gå på Cosmonova jättelänge, skitcoolt ju :D



Måste kolla vad det finns för några föreställningar, vet ju inte riktigt om jag klarar 3D heller faktiskt, blev ju lite yr faktiskt när vi såg Avatar ;)

2010-01-27 @ 12:08:17
Postat av: Lina

klart du ska gå med 3D de är as ballt!! filmerna är ju bara 45 min så de klarar man! Fast de är ballt utan 3D också. Hela duken är ju som 3D ändå!

2010-01-27 @ 12:38:49
Postat av: Sara

Fasiken vad coolt!!



Jag har oxå världens bästa vänner!! :)

2010-01-27 @ 18:04:45
Postat av: johanna

men vilket sammanträffande!!!!!!! jag har ju världens bästa vänner jag med! :D

2010-01-27 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0