Lina

Jag sitter och pluggar. Och härre gud vad jag inte kan plugga.
Känns sjukt att säga de, men jag vet inte hur man gör!
 
Läser och läser, skriver och tittar bilder. De blir som de blir helt enkelt imorgon.
Hoppas att mina frågor kommer, de jag kan! De mesta jag pluggar är årtalen. 20-tal = Rund ledsan ögonbryn, ljus bas och en liten rund mun. 30-tal = Greta Garbo. Smal röd mun, vaxade ögonbryn och målade ny på egen hand, runda. 40-tal = Röd "båt mun" lite bas. 50-tal = Marilyn Monroe osv. Kämpar på, kämpar på!

På fredag blir de examen och diplom =)

Vad önskas?
Postat av: johanna

kämpa på hjärtis!!!! tycker att du är asbra! kommer gå galant i veckan. firar vi på fredagkväll? :D

2010-01-17 @ 20:06:45
Postat av: Lina

De kommer absolut firas på fredag. Jobbar dock till kavrt över 8a. Men vi i klassen har sagt att vi ska ut så de är ju bara att hnga på!!!

2010-01-17 @ 21:34:56
Postat av: Fia

Fan vad grym du är! Inte långt kvar nu ju :D Kommer gå kanon!



Måste absolut firas! Jag kommer nog dock att vara med Stefan o dom först i alla fall eftersom han oxå tar examen på fredag, men vi kanske kan styra sen :)

2010-01-18 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0