Lina

Som ni alla vet så är ju min mormor sjuk. Och nu alldeles nyss ringde morfar och sa hon ska iväg nu igen, kan vi testa med att Lina pratar med henne? Jag får telefonen.

-Hej mormor!
-Hej lille vän.
-Hur är de med dig?
-Inge bra!!!!!
-Varför är de inge bra?
-Nej där är inte de. Morfar låter mig inte åka!!!!!!!!
-Vart ska du åka nånstans då?
-Jag ska hem till Kerstin och gulli (hennes systrar i huddiksvall)
- Du bor ju i vällingby och dom bor jätte långt här ifrån. Du vet de är ju jätte långt till huddiksvall, flera mil.
-Ja men här tänker jag inte stanna.
-Varför inte?
-Vill till kerstin och gulli.
- Men du får ringa dom, de får du göra istället!!
-Ja får väl göra de!!
-Hej hej ha de bra
-hej!

Pratar med morfar igen.

- Tack för hjälpen Lina.
- De är lugnt, mummlar hon i bakrunden nu eller?
- Ja hon är skit sur på mig.

Jisses. Mormor som aldrig varit bitter har blivit bitter x1000. Ska förbi där ikväll och se hur dom har de.

Vad önskas?
Postat av: IDA

Lycka till me allt Lina, och avd duktig du e som jälper till! :)<3

2010-01-05 @ 17:57:57
Postat av: Sara

Du är ju bara för bra lini ;)

2010-01-07 @ 12:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0