Johanna: Härligt med helg

Godmorgon mina solstrålar!

Känns som om allt har gått i ett rasande tempo den senaste tiden, så nu var det ett tag sedan jag skrev. Har hunnit avsluta min praktik på ambulansen, skrivit tenta, påbörjat en ny termin och kurs, samt gått ut på en ny praktik. Och dom ni vet hade jag ju väldigt blandade känslor inför den här praktikplatsen.. Men vet ni vad? Första veckan har faktiskt gått över förväntan bra! Det har liksom inte riktigt funnits tid att tänka eller känns efter. Och det självständiga arbetet hjälper en inte bara att hålla fokus, utan det ger också ett grymt bra kvitto på vad man faktiskt har lärt sig under de här åren. Att man har lärt sig, hur mkt man har lärt sig. Skön känsla :)

Sen så har jag ju faktiskt hunnit med lite annat också.. Stefans examensfirande som var helt galet (&) kul ,som vanligt när det bjuds till fest på Klippan! Ja förstår inte hur vi bär oss åt, men hemgång före 06:30 verkar vara en omöjlighet? ;) Och så har jag varit hemma på middag i Järfälla, myst med prinsen, saknat Ida!, pratat i telefon med Ida!, varit och simmat med Fia (♥ oss 19 år ♥), varit i stallet och haft hästabstinens samt fotat och filmat några snygga ekipage ;) .. bilder och filmer som jag btw tänka lägga upp här på bloggen så snart min älskade handy man här hemma förmår sig att föra över allt till datorn (nej, jag vet inte hur man gör... så tack älskling ♥).

Nu väntar jag på att Sofie ska ringa upp, så ska vi snart mötas upp för en vända på stan. Fia kommer också! Känns som om detta kommer blir en helgrym dag!!! Puss


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0