FIA: Nytt år, nya möjligheter!

Gott nytt år allesammans! 2010. Ganska coolt faktiskt!

Tack för igår, var väldans roligt :) Lite synd att man behövde dra bara, hade vart fint o krama om o pussa er alla vid tolvslaget!

Själv så begav jag, Stefan o Stella oss till Joppes (Stefans vän) lägenhet på söder för att sedan gå till Skanstullsbron för att kolla på fyrverkerierna, skitcoolt! Men det var ovanligt lite fyrverkerier tycker jag överlag, men många saker ser man ju annorlunda på nu när man fått några fler år på nacken.. Ta bara filmen Bambi till exempel :S Drog i alla fall vidare till en Patrik på Karlavägen, trevlig där med! Sjukt stor lägenhet men man fick vara vääldigt försiktig med glasen man drack ur. Gjorde mig lite nervös med tanke på att min kropp verkade leva sitt egna liv den kvällen o välte det ena efter det andra... Juste, o så dök fröken Franken upp sen oxå :) Sen blev det dags att ta en taxi till Stefan o sussa kudde. 

Hade ni trevligt flickor? Något skvaller efter vi stack? ;) 

Ne, nu ska jag snart äta våfflor, Stefan är nere o köper ingredienser. Perfekt när man e lite småbakis så där :D

Puss o kram <3

 

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0