FIA: Ikväll...

... tänkte vi fira Stefan lite (fyller imorgon) genom att bjuda hit lite folk. Stefans kompisar kommer och så tänkte jag då kolla om ni ville komma? Tid o så finns väl inte, det är bara o komma på kvällskvisten där :)

Hoppas ni kan o vill, kan bli kul! O så får ni ju se vart jag håller till hela tiden ;)

puss <3

Vad önskas?
Postat av: johanna

hej vännen! som du vet så jobbar jag tidigt imorgon, och vi hade körningar hela natten inatt så jag måste sova tidigt ikväll :( men hoppas att ni får jätteskojsigt! hälsa :) <3

2010-01-09 @ 12:30:11
Postat av: soffi

NICE! Jag o sara kommer iallafall:) Lina kanske joinar, men vi hör av oss igen lite senare!

PUSS

2010-01-09 @ 15:37:12
Postat av: Sara

yes, som sofie skrev så kommer vi! spännande att få se lägenheten ;)

2010-01-09 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0