FIA: Helgen som varit...

... har varit grym! Håller med Sara där :)

Började fredagen med att stressa hela förmiddagen förvisso för att sedan åka till Stadshuset o titta när Stefan tog examen.  Helt ok med typ 150-200 män (inte många tjejer alltså) i uniform ;) O framförallt när den finaste var min :P



Tjaa, man ska ju inte klaga ;D

Fredagskvällen sen var helt galen, hade stört kul! tack för att ni kom tjejer! Seriöst, vad händer när vi är i lägenheten egentligen?! Den sista personen lämnade vid halv 7 (!) Förstår inte hur vi lyckas underhålla oss själva i typ 8 timmar, det är ta mig fan en hel arbetsdag :P I vilket fall, jätteroligt verkligen! O sen våra uppträdanden som vi gjorde, haha, vad som det ifrån?! Vi sålde biljetter o sa att fakturan kommer senare.. Haha vi har lite cash o hämta in där sen eller va säger ni? ;) Har bilder från kvällen, ska lägga upp på facebook sen, kommer nog några här på bloggen oxå ska ni se :)

Lördagen gick ju åt till att vara seg i stort sett. Stefan mådde pyton. Jag var inte alls bakis ;) Bio på kvällen, blev yr av 3D och trodde typ att jag skulle spy. Slutade med att jag somnade efter en halvtimme-40 min o sov i resterande två timmar. Kul o betala 150 kr för att få sova offentligt ;) Haha!

I söndags (igår) så blev jag väckt av en polis (ha ha ha ;) ) som höll på o gjorde våfflor till mig, jättegott! Sen blev det promenad o fika på Djurgårn för att sedan äta söndagsmiddag med mamma, pappa o Daniel (Stefan oxå dåra). Jättegott men var väldigt trött så sen blev det tillbaka till stan för att däcka i soffan. En riktigt skön söndag blev det i alla fall!

Jaa, det var helgen det :)


Vad önskas?
Postat av: soffi

Yees fler såna grymma helger! ;D



Mh vilken perfekt söndag Fia! (Till skillnad från en annan som jobbar då..*-))

2010-01-26 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0