Fia: En trevlig överraskning!

Var uppe i ganska god tid idag, dock jättetrött som vanligt, och sminkar mig i stort sett med stängda ögon. Blandat resultat om jag säger så ;) I vilket fall, fram med Ipoden, beger mig mot Kungsklippans hisshiss ned mot tunnelbanan. Vilka möter jag? Helt plötsligt kommer Sara o Lina gående där! Det blev ett snabbt hej, puss o kram, men vad glad jag blev! En sån där glad överraskning som kan vara avgörande för att hela dagen ska bli bra, börjar den bra så håller det ofta i sig :)

I em, efter jobbet, ska jag träffa Jojo. Längtar dit! :)

Tjing tjong långkalsong! Jag är glad idag! :D


Vad önskas?
Postat av: johanna

myspys hälsar johanna och piggely :D

2010-01-19 @ 21:45:21
Postat av: Fia

Haha har du döpt honom till piggely :P Måste oxå ha ett namn till min! :D

2010-01-20 @ 08:37:13
Postat av: johanna

ja, jag tycker att piggely är det ultimata namnet! lite skojfriskt men ändå mystiskt (man kan inte direkt lista ut vad de är), lite nördigt men ändå hett. jag försöker ge piggeley himself lite sex appeal ;p

2010-01-20 @ 18:12:49
Postat av: Sara

vad är det ni har skaffat egentligen?!:o

2010-01-20 @ 21:23:44
Postat av: johanna

du vill inte veta........ ;p

2010-01-20 @ 22:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0