Stella

Nu är det bestämt, jag ska söka till ridledarkursen i sommar :) Usch vad nervöst! ansökningen blir klar imorgon och sen blir det förhoppningsvis ridprov den 7 eller 8 mars. efter det så är det bara att hålla tummarna för att jag kommer med. i så fall så kommer jag att vara borta från den 27 juni till den 16 juli. tänka sig, ett litet steg i rätt riktning eftersom jag inte har en aning om vart jag kommer att tillbringa min höst någon stans..

annars så tillbringar jag i princip all min vakna tid i stallet (inte riktigt, men nästan haha) och har det väldigt mysigt :) rider mycket och leker med alla barn, den här veckan har jag tvingat alla mina efterteoribarn att äta krafft, lucern och havre :)

i helgen så kommer jag nog inte att kunna leka med er så mycket :( för på fredag ska jag ut med cicci, sussie, queenie och några andra och på lördag ska jag eventuellt med annie till gömmargården när hon ska träna för anna blomgren. men de flesta av oss ses iaf imorgon :)

puss och kram


Vad önskas?
Postat av: Sara

Härligt steiar ;)

2010-02-18 @ 09:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0