Stella - ny dator

Hej mina vänner!
vad har ni för er en lördagkväll som denna? själv har jag precis kollat på melodifestivalen och funderar på vilken film jag ska titta på :)
Idag var min dag helt stallfri vilket inte hör till vanligheterna så då ville jag passa på att utnyttja den även om jag var trött från gårdagens bravader, så jag tvingade med mig pappa till västermalmsgallerian där vi mötte upp Daniel. 10 minuter senare var jag 10 000 kr fattigare men en finfin ny mac dator rikare :) efter det så åkte vi hem till Daniel där han hjälpte mig att sätta igång min nya älskling. Så här är det första inlägget från datan, men de kommer antagligen att skrivas en hel del här i från!
Fia, hoppas att kryssningen var bra och att ingen ramlade över bord!
Sara, hoppas att du och Simon får en mysig kväll och ett bra 2 års firande
Lina, hoppas att kvällen med alla k5 människor blir riktigt lyckad
Sofie, vi syns imorgon i stallet, utvilade för en gångs skull, om du inte hittar på något bus ikväll
Jojo, dig skulle jag ha viljat träffa i heögen, men det är tur att man får se dig p torsdagar iaf
Ida, om du nu läser den här bloggen fortfarande, så saknar jag dig och vill att du ska komma hem nu
Jag tror nog att det blir This is it som får bli min lördagsunderhållning...
Puss och kram

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0