SOFIE: Update!

Tänkte bara meddela att mina armar är bra igen, fick en kräm som gjorde susen så idag var man i full gång igen!
Red på lilla emma idag, det var länge sen, fin ponny det där, henne gillar jag!   

NU ska jag ska jag strax kila iväg till träningen, spinning står på schemat och för tillfället är jag taggad men vet att jag alltid ångrar mig så fort jag sätter mig på den där jävla sadeln asså.. 
Ska försöka hinna förbi o shoppa nå gott på systemet innan också, som jag hoppas får dricka tillsammans med er nu i helgen?! Så hur ser allas helg ut, har ni något planerat? Stella var det på lördag vi tänkte vara @ your place? :) 

Pussokram!

Vad önskas?
Postat av: Sara

Jaa, det är ju min jobbhelg i helgen så jag får se lite vad som händer.. kanske ska byta så att jag slipper räkna kassan ngn av dagarna!;)

2010-02-10 @ 16:16:48
Postat av: johanna

bra med armarna! vad hette krämen? intressant ur sjukvårdsperspektiv :p



är sjukt sugen på att hitta på ngt i helgen, vilket påminner mig om att jag också måste förbi bolaget!



om det är korrekt med häng hos stella på lördag, så tycker jag att det låter askalas :D

2010-02-10 @ 17:45:06
Postat av: Lina

nog att @ stellas är farligt så låter de utmärkt!

2010-02-10 @ 22:05:24
Postat av: Stella

det stämmer alldeles utmärkt då mina päron ska iväg på galej, så från kl 18.00 är det öppet hus för den som vill ha middagssällskap ;)

2010-02-11 @ 00:09:32
Postat av: Soffi

Härligt, detta kommer bli ännu en bra helg känns det som! ;)



Krämen är receptfri och heter Mildison, typ som hydrokortison fast en fetare variant!

2010-02-11 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0