SOFIE: Inte alls bra.

Nej usch fy o blä! Har nyss kommit hem från jobbet efter ett möte om mitt nuvarande schema.. Vi fick nämligen för någon vecka sedan i uppgift att skriva önskemål o förslag om schemaändring, och självklart förstår jag att det inte är lätt att ändra på allas scheman så att alla blir helt nöjda. Men idag när jag får tillbaka deras förslag på hur vi ska ändra så är det HELT tvärtemot hur jag önskat.. Så jag tackade nej till det nya schemat o sa att jag hellre har kvar mitt gamla schema isåfall, och på något sätt känner jag mig nu som en liten snorunge som inte tycker att nånting duger..  


Så nepp nu känns allt rätt tungt, måste tänka på något annat.  Som på er mina vänner:) Vad vore man utan sina nära o kära?


Vad önskas?
Postat av: johanna

fy vad tråkigt suff :( ring om du vill ventilera!!



PUSS & KÄRLEK <3

2010-02-08 @ 22:36:24
Postat av: Fia

Nää fyy! Det är bra Soffi, stå på dig annars blir det bara värre! (Jag har lärt mig den hårda vägen...)



<3

2010-02-09 @ 09:49:09
Postat av: soffi

Åh ni är så söta! <3



Det ska jag absolut göra!! :)



2010-02-09 @ 16:32:13
Postat av: Sara

Det där låter ju jättemärkligt! fick dom andra som dom ville eller?? Stå på dig sofie, det är det rätta! ;) Ngt ska du väl få som du vill iaf :)

2010-02-10 @ 09:47:06
Postat av: IDA

aAh finaste finaste!!!

2010-02-13 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0