SOFIE: God morgon!

Ligger här i sängen, ska strax gå ner o fixa en god frukost för att lägga mig på soffan o slå på Sex and the city filmen (btw Lina så saknar jag min satc-box..)



Anledningen då till att jag ligger här och inte är på jobbet, är att jag fått nå jävla irritation i armhålorna(!) Det började lite i helgen efter att jag rakat mig, blev typ lite rött o irriterat men försvann sen, men igår under träningspasset så kände jag hur det kom tillbaka. Och imorse när jag vaknade så var det ännu värre, det är rött, torrt och en aning svullet, plus att det svider satan och jag kan inte röra armarna..

Men men, har iallafall fått en tid hos läkarn nu så det lär väl bli bra!


Ha en trevlig dag allesammans ;)


Vad önskas?
Postat av: Lina

jaa men gud du ska självklart få tillbaka boxen!

Men aha s¨du är hemma idag =( hoppas de blir bättre, vet att du nämt de tidiagre! jag är ifs också hemma idag men är ledig =) puss

2010-02-09 @ 14:06:02
Postat av: soffi

Jasså är du, så skönt! Vad har du haft för dig idag då? :)

2010-02-09 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0