Sara

Ja... Kul kväll igår! Sådär spontan o. oväntad, apkul! :)

Tänkte ju bara säga att tanten kom tillbaka igår med klädern!! Hon luktade inte lika illa som hon gjorde första gången, men ialla fall...... Samma sak igen, jag ser ju inte att det är hon vid kassan förrän det är försent. Så jag går fram och ska hjälpa henne, problemet är ju då att hon inte hittar sitt kvitto... Så vi står där och hon letar och letar, och det luktar lite mer för varje minut. Tillslut sa jag att hon får gå hem och leta efter kvittot och att jag tyvärr inte kunde ta emot hennes kläder om hon inte hade det med sig! Och tillslut gick hon där ifrån. Hon kommer ju antagligen komma tillbaka imorn bara för att jag jobbar då, med kvittot och kläderna... Alltså jag vill inte ta tillbaka dom! Usch, fattar inte hur man kan gå runt sådär! Det är ju synd om henne på riktigt...

Aja, nog om det! Nu ska jag äta frukost :) PUSS på er!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0