Sara: Weekend

Hej allihopa!
Jag har ju inte kännt mig sådär jättepigg under veckan, och är väl inte helt hundra % idag heller.. Så jag kommer inte att komma ikväll på ridningen :( Lite tråkigt eftersom jag drar till Italien imorn (det är dock inte tråkigt), men med det menas ju att jag inte kommer få träffa er på ett litet tag! Men ni får ha det så bra här hemma så länge :) ! Kommer ju hem på måndag, så det är ju inte så att jag är borta jättelänge ;)

Puss och Kraam på er!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Ha det bra hjärtat och krya på dig!<3

2010-02-18 @ 13:57:22
Postat av: Lina

fan avd kul att du ska till italien, de hade jag ingen aning om! ha det så bra vännen! puss

2010-02-18 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0