Sara: Vad händer ikväll?

Kort och gott, vad händer ikväll? Jobbar till kl 18, så om det är ngt spec kan ngn kanske skicka ett meddelande eller så ;)

PUSS

Vad önskas?
Postat av: Fia

2010-02-05 @ 10:45:37
Postat av: Fia

Jaa, mitt förra inlägg blev ju bra.. Not. Försöker igen då!



Känner någon för något speciellt ikväll? Jag får se lite hur jag känner ikväll, har ju gått med värsta migränen hela veckan och är lite trött o seg, men just nu måste jag ju erkänna att lite vin låter ganska nice.. ;) Haha sa ju att jag kanske skulle ändra mig bara för att ajg inte har ont i huvudet just nu, kanske ändrar sig (hoppas inte).



I vilket fall, hör av er om ni åker in mot stan om vi ska ta ngt glas vin eller så, får se om jag är däckad med påse på huvet ;)

2010-02-05 @ 10:54:09
Postat av: johanna

jag ska däcka här hemma i sängen ikväll. är så sjukt trött... ses imorgon ;p puss

2010-02-05 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0