Sara: Om måndagen

Som sagt var jag ju och jobbade på minomin i går. Det kändes bra, fick lära mig kassan och lite av produkterna! Fick även ta med mig hem några tester som jag ska prova plus ett papper där det står tex. vilket shampoo som är bra för volym. Nästa gång blir på torsdag som jag ska dit :) Får inte glömma ngn test-grej bara för då är jag körd vid vakterna! :o Ska inte hända ;)

Sen vare teater på kvällen, kände mig så hängig så jag knappt ville åka dit. Men har man betalat en ganska hyffsad summa så äre inget snack om saken! Så jag åkte dit. Vi hade röstträing, ganska kul faktiskt! Och som tur var så hade vi vikarie och hon kunde inte vara där hela kvällen så vi fick sluta 19.15, jätteskönt! :)

Väl hemma stod maten på bordet och OS var påslaget på TVn! Åt, hämtade täcke, somna bums 21.30 i soffan!


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Härligt att det gått bra på minomin!



Men hur blir det på torsdag, kommer du o rider ändå? :)

2010-02-16 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0