Sara: Lördag i Milano

Hej flickor, och ev pojkar! :p
Än sålänge har jag haft en jättemysig förmiddag med min kära syster och mammsen! Druckit kaffe och ätit kakor till frukost (ngra bitar baguette och philadelphia med tomat på plus vatten slank även ner eftersom att jag inte är så förtjust i kaffe!). Nu håller vi på att packa iordning för att dra oss in till Milano :) Jag verkligen uppskattar att vara här!! Det känns så härligt att bara andas in luften, ni vet när det luktar italien/grekland när man kommer fram, det är så skönt! Jättetråkigt att man ska hem i övermorgon, men ska verkligen ta vara på tiden här nu!

Nej nu måste jag dra tydligen! Pendeln går strax :)

Hoppas ni har det braa :) PUSS

Vad önskas?
Postat av: Sara

PS, ca 10 grader varmt :)

2010-02-20 @ 13:37:51
Postat av: johanna

ååh vad härligt! man blir mäkta avis;p

2010-02-21 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0