Sara: ImornImornImorn

Läängtar till imorn,... för då får jag träffa er mina kära, bästa vänner! Känns som att det var jättelänge sen, fastän det typ bara är en och en halv vecka sen!

Lina och Sofie fick jag ju lite försmak av idag när jag hälsade på minomin innan dea idag :)

Tänkte säga oxå att jag tänkte antagligen fira min födelsedag fredagen den 19 mars. Om ni redan nu vet att det inte går så säg till! ;) Men jag hoppas det går för alla :) Middag och utgång, antagligen.

Hoppas vi ses imorn flickor! PUSS ♥



Hanna Jag Mamma i Italien


Vad önskas?
Postat av: Lina

kanske glider upp i stalelt vem vet, för att få se er alla!! Sara har ju totalt glömt att fråga hur de va i italien men antar att de va bra, tar de imorgon! puss

2010-02-24 @ 23:44:20
Postat av: Soffi

Wiii jaa det gör vi! lina jag röstar för att du me ska komma upp en sväng! ;)



Ja jag kände också det, glömde helt bort o fråga hur det var i Italy, vi får ta det imorn helt enkelt! :)



Fredagen den 19 mars låter alldeles utmärkt! Åh va skoj!!! Jag längtar =D

2010-02-25 @ 00:03:04
Postat av: Fia

Jag har deadline på fredagen (tryckvecka) men jag kommer så fort jag kan bara :)



Ses ikväll! Saknar dig <3

2010-02-25 @ 08:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0