Sara: Det kan inte bli värre!

Hade en jobbig stund idag på jobbet...

När jag kommer upp för rulltrappan så känner jag en liten doft av kiss, går runt och undarar lite vart det kommer ifrån. Tänkte om någon hade pissat i provrummet, men så var inte fallet. Frågar min kära kollega om hon oxå tyckte att det luktade. Ja säger hon och pekar på en tjock tant i mössa. USHA tänker jag och går därifån och pysslar med annat.

Kanske 4 minuter senare är jag på väg mot kassan för att någon ska betala, när jag nästan är framme ser jag att det är HON! (Pga min dåliga syn kunde jag inte förutse detta... Fan för den!) Jag kan ju inte vända om eftersom jag är precis vid kassan så jag går fram och ska hjälpa henne. Och FY FAAAN vad det luktade amoniak!! Alltså ni vet hur det kan lukta i stallet, det stack i näsan och jag trodde jag skulle spy! Så jag står där och håller halvt andan när hon frågar: Är det öppet köp? Jag stammar och får fram att ja det är det ju, i fjorton dagar. Det enda jag tänkte då var att: Om hon ska ha kläderna hemma i FJORTON dagar så vill inte jag ta tillbaka dom!! Fatta hur dom skulle stinka!! Vad säger man lixom, jag kan ju inte säga att just hon inte har öppet köp...

Det var så skönt efter hon hade gott, jag kunde andas igen! Dock tror ju jag att jag luktar som hon nu ;/


Vad önskas?
Postat av: Lina

Fyyyyy fan!!! Ser verkligen hur du står där och kämpar :D:D hahaha

2010-02-25 @ 20:44:06
Postat av: Anonym

hahahhahaha, förlåt men jag måste få skratta, en annan står med diarrér (inte mina alltså? upp till öronen varje dag så jag skulle gladeligen nöja mig med kisslukt ;D

2010-02-26 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0