Lina väntar på att klockan ska bli 22.00!

För då är de final i paradise hotell! Och jag hejjar så mycket på Jacki, hon måste bara vinna!

Annars står jag i K:fem.
Ska springa ner till Jocke när jag slutat för att gå upp halv 7 imorgon och köra morfar till sjukan. Sen är de full fart på salongen, Collan och jag!

Ha en underbar Tisdags kväll, är fan sugen på vin. Långt kvar till helegn, bajs!


Vad önskas?
Postat av: Sara

haha! neee lina, paradise hotell? är det ngt värt att kolla på? ;)



Längtar oxå sjuukt mkt till helgen, jag hade ju ingen denna helg... ;(



ps. tack för tippset ;)! PUSS

2010-02-02 @ 21:22:13
Postat av: Lina

haha de är verkligen nått att se!! Och jackie vann!



De är lungan, gick de bra idag då?

2010-02-03 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0