Lina, dags att roa fia lite!

Dagarna bara går nu är vi i mitten på veckan och i morgon är de lön och veckan är slut. Så skönt!

Man blir ju lite knäpp i huvudet av att jobba i kfem. I måndags fick jag ryck och kollade resor hittade en dunder resa och nu har jag och sofie bokat en london resa. Lördag till måndag 17-19 april. Vem som helst får självklart åka med! Vi ska bo mitt i smeten, Paddington. Säger de er nånting ni som varit där?

Sen så har jag eller hade tappat bort mitt tomas sabo armband! De fick ju inte vara sant. Tar historeien från början!

För ca två veckor sen va jag bekymrad över vart mitt armband tagit vägen. Visste att de va hos jocke. Letade vid sängen och där hade de åkt ner mellan själva madrassen och sängkanten. Blev alldeles lycklig och satte på mig de. Vi gick på bio, kom hem och gick och la oss. De jag vet är att jag aldrig sover med de så måste alltså tagit av mig de på kvällen där. Frågan är vart fan la jag de för att jag skulle veta vart jag hade de?
Blev lite bekymrad igår när jag letade hos jokce och inte hittade de och när mamma säger "Har du tappat bort de fina?" Usch hemska tanke. Sen när jag står och borstar tänderna igår kväll kommer jag på att jag hade min svarta vinterjacka den kvällen och de måste ju självklart ligga där i. Och i morse när jag åkte hem innan jobbet där hittade jag de och nu kommer jag aldrig mer ta av de igen!

Ska kila in till fian hem nu och kolal jobb åt Sofie. Ha en bra dag girls! puss

Vad önskas?
Postat av: Fia

Weeeiii, äntligen någon som skriver i bloggen! :D ;)



Nice det låter med Londonresa, hade gärna hakat men jag har tryck då... :(

2010-02-24 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0