Lina

Härre min gudskapare vad snö de är! Är helt facinerad! Måste hämta min kamera hos micke så jag kan fota minnet av denna snö så jag kan sitta med mina barnbarn "när jag va linet då vad de såhär mycket snö". =)

Vilket fall dagen började med att jag vaknade upp i brorsans soffa. Segade där hemma hela dagen. Sen fick jag för mig att åka hem vid 3. Trodde jag. Ut till bilen och ja där satt jag. Alltså bilen satt fast i snön. Bara att ringa på brorsan som låg och sov. Ut med honom och kasade slut på all bensin. Slutade med att han fick hämta sin jobb bil och dra upp bilen. När jag då äntligen va påväg hem efter 40 minuter kämpande i 2 meter snö så fanns de inte en enda jävla parkering i hela mitt område. Så de va bara att spontan åka till stallet lite för att ha nånting att göra. Höll på att frysa ijäl men de är mysigt att se hästarna lite ibland. Saknar dom även fast jag har blivit rädd för dom, haha.

Nu blir de film med mamma eftersom jocke jobbar dygnet runt nu. Ska käka balleringa kladdkaka också, rekomderar de varmt!


Vad önskas?
Postat av: Fia

Okej, den där Ballerina Kladdkaka kommer snart att befinna sig i min närmaste närhet...

2010-02-22 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0