Lina

Och så va vvp förbi!! (tsss sofie) Känns skönt. Två dagar kvar så är de en helt lång ledig helg med en plus ledig måndag. Känns underbart! Har väl inte så mycket roligt att berätta tror ja. Undrar hur br ida har de där borta i värmen. Våran andra vän Nicole lämnar oss vilken dag som helt och sticker till thailand. Tagiskt de där. När man äntligen har fått en riktig vinter här hemma så åker man ifrån den? Ne hajjar inte riktigt! ;)

Jo en onödig grej har jag kommit på. Eller kommit på och kommit på. Brist på annat nu helt enkelt. 
Måndag = Början på en ny vecka.
Tisdag = I början av veckan.
Onsdag = VVP Mitten av veckan.
Torsdag = I slutet av veckan.
Fredag = Slutet av veckan.
Fredag kväll = Helg
Lördag = Helg
Söndag = Helg/Ångest/"imorgon är de en ny vecka, nya tag"/Mys dag.

Bara en parantes sådär. Men visst ser de ut såhär? Går väldigt fort mellan början på veckan och slutet ändå.

Juste va på bio igår med Jocke. Så Edge of Darkness. Den va bra! Höll på att skita på mig två gången men de va lungt! haha

Nu har jag ordbajsat nog tror ja, Natti natt!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Så rätt så rätt ang veckouppbyggnad, fan va veckorna går fort!



Men, haha, måste citera: "Den va bra! Höll på att skita på mig två gången men de va lungt!"



haha vilken tur att det var lugnt, hade ju kunnat bli lite pinsamt där annars! haha :P Okej, min humor ;)



Pusspåre

2010-02-11 @ 14:45:49
Postat av: soffi

vvp, hihi! Åh imorn ere freedag, wiii!!

2010-02-11 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0