FIA: Överspeedad med alldeles för mycket kaffe i kroppen...

... sitter jag här och ska precis stänga ned datorn för att lämna kontoret efter en smått hektisk dag. Snacka om dag o natt på mina veckor alltså!

Sen då.. Iväg till systemet, handla mat, laga mat, äta mat... mat mat mat! Är så hungrig just nu! ;) Sen är det bara att komma ikväll, dörren står öppen! Stefan börjar jobba kl. 22 men gör kanske inget om han e hemma ett litet tag innan liksom :)

Hoppas vi ses ikväll, nice med vin o lite skitsnack! (kan ju va trevligare än att inte sitta ensam med en flaska vin i alla fall... ;)



Förresten, vad tycker ni om min bild som jag tog för typ 1,5 år sedan? Har inte velat publicera den innan...


Puss o kram!


Vad önskas?
Postat av: Lina

fruktansvärt bra bild!!!

2010-02-12 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0