FIA: Det tog ungefär tre sekunder...

... innan jag blev rastlös igen. Sista tidningarna gick till tryck i morse och redan nu sitter jag här o vet inte vad jag ska hitt på. Hmm.. Har redan städat o röjt upp i datorn efter februaritrycket. Kanske ska städa på skrivbordet lite. Det kanske tar på sin höjd 5-10. Sen då?

Sjukt vad man ena stunden klagar över att det är för mycket för att i nästa sekund sitta med noll o göra. Har suttit o skrivit in massa roligheter i min nya almanacka. Det tog lite tid i alla fall ;)

NU börjar den tid då jag kollar bloggen typ 511 gånger om dagen. Blogga tjejer - förgyll mina dagar ;)

I övrigt inget speciellt denna vecka. Har skaffat kort på World Class nu så dit beger jag mig idag efter jobbet. Var där i lördags oxå o körde någon booty-grej. Satan vad jag har träningsvärk i låren, trodde man hade hyfsade benmuskler innan liksom :S men det är väl itne riktigt samma som att rida (är i alla fall en liten tröst o tänka så så håll med mig ;) )

Sen är det kryssning på fredag, hur ska detta gå...

Hittade en rolig bild som jag tog i somras, kan inte sluta skratta åt den! Käck frilla va?! ;) för att inte tala om min tjurnacke som kan kallas duga! hahaha



Hoppas ni har det bra flickor, tänker på er! <3

Vad önskas?
Postat av: johanna

SID! du, den, det (?) ser ut som sid!!!! ;) ;)

2010-02-22 @ 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0