Sara

Ligger hemma och är sjuk med feber.. :( men bättre idag än igår i alla fall, igår kunde jag inte stå på benen!

Sitter och kollar på bloggen och så ser jag mitt inlägg om kassaboken. Min enda tanke då är, vart fan är den någonstans? Det gick inte riktigt som planerat med den där saken, får väl bli ett nyårslöfte helt enkelt ;) Men jag vet vart det började strula, det var bara några dagar efter jag hade köpt den och så var det smedenreunion. Och då när jag handlade i baren så fick jag ju inga kvitton! Skulle jag säga, ursäkta jag måste ha det där kvittot så att jag kan redovisa det i min kassabok sen.. Nej. Får väl ha med mig papper och penna ut på krogen i fortsättningen ;D

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0